مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-12سياسي

نطق های میان دستور وکلای ملت | تاکید نمایندگان برحل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم


نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه 21 تیر پارلمان به ایراد نطق های خود پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه 21 تیر پارلمان به ایراد نطق های خود پرداختند.

مهمترین مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان در ادامه آمده است: حسن شجاعی علی آبادی رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک دهه ولایت و گرامیداشت روز عفاف و حجاب،گفت: اندیشیدم چه کسی را در این خصوص مخاطب قرار دهم؟ آیا وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی، یا معاون اقتصادی و دستیاری اقتصادی رییس جمهور و یا رییس سازمان برنامه و بودجه، یا فرمانده اقتصادی دولت و معاون نخست؟ دیدم هیچ یک راهگشا نیست از این رو تنها مخاطب من شخص رییس جمهور انقلابی خواهد بود.

 نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رییسی اظهار داشت: مجلس انقلابی حامی شما و قدردان جهاد شبانه روزی و امیدآفرینی و نیز ناظری امین بر اقدامات و عملکرد دولت شما است از این رو برادرانه عرض می کنم گرانی مسأله ای است و گرانفروشی مسأله دیگری است.

حسن شجاعی در ادامه با بیان اینکه امروز گرانی مسأله اصلی کشور است، عنوان کرد: متأسفانه رفتار دولت شما نشان می دهد مسأله اصلی کشور را گرانفروشی می دانند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق های میان دستور وکلای ملت | تاکید نمایندگان برحل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

نطق های میان دستور وکلای ملت | تاکید نمایندگان برحل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم